Zwroty

Zwroty
1. Czy mogę zwrócić kupiony produkt?

Tak, Konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar pod warunkiem złożenia oświadczenia o odstąpieniu w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki oraz odesłania jej w ciągu kolejnych 14 dni od złożenia oświadczenia. Nie musisz podawać powodu zwrotu, ale będzie to dla nas ważna informacja, jeśli dasz znać, dlaczego podejmujesz taką decyzję.

2. Jak mogę dokonać zwrotu zamówienia?

Wydrukuj formularz zwrotu, wypełnij go i odeślij do nas razem z dowodem zakupu (to może być faktura albo sam numer zamówienia) oraz oczywiście z zabezpieczonym przed uszkodzeniem zwracanym produktem.

Pamiętaj, że abyśmy mogli przyjąć zwrot, rzeczy muszą być w dokładnie takim stanie, w jakim je od nas otrzymałeś – nowe.

4. Po jakim czasie mój zwrot zostanie zrealizowany?

Na realizację zwrotu środków lub wysłanie do Ciebie paczki z nowym produktem mamy 14 dni. Forma zwrotu środków będzie taka sama jak forma dokonanej przez Ciebie płatności.

5. Na jaki adres mam wysłać paczkę ze zwrotem?

Przygotowaną paczkę wraz z kopią oświadczenia o odstąpieniu odeślij na adres:

Alicja Wąsała ul. Krasińskiego 2, 24-100 Puławy z dopiskiem „ZWROT Dotykam Życia”.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywasz samodzielnie.

7. Czy odzyskam kod rabatowy jeśli zdecyduję się na zwrot zamówienia?

Przykro nam, ale niestety kody rabatowe są jednorazowe i jeśli regulamin promocji nie stanowi inaczej, to nie mamy możliwości wznowienia ich.

Scroll to Top